En dag i taget.....

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Mamma Xaramia - 11 februari 2011 11:05

Fredag idag igen då.


vaknade och såg ingenting ha ha

helt igensnöat,har kommit MASSOR av snö inatt.

Tur i oturen hade jag redan igår planerat att ev plugga hemma och meddelat läraren detta.

Jag har nämligen bara EN lektion på fredagar och där ska jag göra ett eget föredrag så det är mycket enskilt arbete som jag lika gärna kan göra hemma.Samma i några andra ämnen ju,det viktiga är ju att försöka vara närvarande på alla genomgångar,föreläsningar och de timmar vi jobbar med grupparbeten.


Calle skulle varit på dagis men han fick va ledig,det va liksom inte plogat så vi tog oss knappt ut ju.Alla skolbussar inställda i hela länet.Va lite tveksam till hur jag skulle gjort med Alfred,fortfarande lite snorig men inte direkt sjuk.Men nu blev det ju inget svårt val då bussarna ändå inte gick,han fick va hemma !


Vi har byggt med skruvar,muttrar och annat sånt kul,druckit smoothie, läst saga och kollat på Nicke Nyfiken.

Jag har försökt leta lite info till ett av skolarbetena och har även anmält mig till Högskoleprovet.


Nu sover Calle en stund,Alfred spelar spel på datorn och jag har precis diskat och plockat av lite.Grym träningsvärk efter bara en liten pyttestund på crosstrainern igår,fortfarande förkylningstrött i kroppen så gäller att ta det lugnt.


På eftermiddagen åker de stora barnen till sin pappa.


Nu lyser solen för fullt och det verkar ha slutat snöa  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards