En dag i taget.....

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Mamma Xaramia - 5 januari 2011 11:44

nya året har börjat kallt och snöigt.....brrrr!

igår minus 11 men kändes jättekallt.


var till Uppsala ,Fyrishov,och kollade Isaks innebandylag spela i Storvretacupen.Kul o se killarna i en stor hall ju  


Tyvärr förlorade de den matchen med 4-3 och en senare med 3-1.Den hann vi tyvärr inte se då jag lovat att jobba en sväng.

Tidigt i morse vann de en match med 6-1,heja heja.....


Ikväll blir det mer innebandy.....i Steghagens gympahall.Håller tummarna för vinst !


Några dagars ledighet kvar ,sambon o Calle åker till Kumla imorgon och ska hjälpa hans dotter tapetsera i hennes egna lägenhet.Calle kan ju hjälpa till bra ha ha   

Själv ska jag jobba en stund på lördag,i övrigt städa,slappa och kanske skriva klart ett liggande skolarbete.


På tisdag börjar skolan igen,kul kul!


Matte B,Engelska B,Naturkunskap B,Psykologi och Historia blir det.'

Fixat MattebokB och Engelskabok B billigt begagnat av en kurskompis,kanoners ju !!


Hyfsat schema,HELT "ledig" fredagar,EN lektion på måndagar och de övriga dagarna börjar jag vid 10-11 och går till 15-16.30

Helt ok,även om jag ju gillat tidiga mornar,men kan va skönt att hinna lämna på dagis i lugn o ro och slippa stressen att hinna med bussen,ta en långpromenad med hunden innan skolan och sen ändå va hemma i hyfsad tid.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards