En dag i taget.....

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Mamma Xaramia - 16 augusti 2010 19:30

började Calle dagis.

Man ser det ju på bloggen vad som skrevs för ett år sen,lite kul tycker jag !


Kan bara konstatera att Calle älskar dagis,har gjort från 1a dan.

Har aldrig behövt lämna en gråtande Calle,så himla skönt.....


Nu när jag börjar plugga kommer det bli längre dar men det tror jag kommer bli bra för honom.Han älskar som sagt dagis och kommer nog tycka det blir kul att va kvar så han hinner leka en stund efter mellis med.


Skolstart för mig idag!  


wheeee läskigt....men jag MÅSTE

 


Värsta kaoset på Vuxenutbildningen där jag kommer gå,de har bytt lokaler och allt är inte riktigt klart.,....,men det kommer nog bli bra!

Fick mattebok och engelskabok med posten idag ,ska bli jättekul att tampas med ekvationer och sånt he he....(kanske inte då) men jag är taggad och ser det som en utmaning!!


Måste varit lite förvirrad eller nåt dock när jag beställde kurslitteraturen,för nånstans fick jag för mig att jag skulle läsa Historia (då står skolan för böcker) så jag beställde bara Engelska och Matte...hm...men det var ju samhällskunskap jag skulle läsa ?? visst ja....eller?




Egentligen gillar jag nog historia bättre och velade mellan de ämnena så jag ska se om jag kan byta ....


blir kämpigt detta,hyfsat korta dar(men kommer få sitta i skolan och plugga så man får lite ro)personliga samtal,kubb,grillning och brännboll på schemat ;)

Calle på cykeln tidigare idag,  blivande blomsterbud kanske ???


Har precis börjat på en ny bok,verkar lovande.

Blir kanon att ha på bussen till och från skolan ju!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards