En dag i taget.....

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Mamma Xaramia - 9 april 2010 07:26

hade jag igår,inte kul alls ....blä! Inte lätt att vila med 4 barn hemma liksom så bara att göra det bästa av det.....


Fick äta Ipren och smörja med Voltaren så var man någorlunda rörlig iallafall,en sväng på spikmattan med så kändes det riktigt bra.

Sen fick sambon massera med värmande olja när han kom hem.Skönt ju  


Hade tvättstugan hela dan,sorterade en massa kläder,slängde en massa grejor(gamla trasiga leksaker bla),vilade en stund när Calle sov middag.


Letade grejor som stora killarna skulle ha med sig när de åker till Gran Canaria på lördag,var o handlade,fixade kycklinggryta .....och klippte de största killarna....fick ganska mycket gjort,kändes som en bra dag !


Idag är det fredag,idag ska vi bara slappa och ta det lugnt,sambon jobbar och stora lkillarna åker till sin pappa i eftermiddag....lite innan (förhoppningsvis) kommer Ida hit så alla hinner träffas en stund.


Ida ska passa Calle i helgen när vi föräldrar åker till Stockholm.....lite trist väder men vad gör väl det,det viktiga är att få tid tillsammans och att få sova   


Bara för det så kommer jag ligga o vrida och vända mig hela natten och sova dåligt säkert ha ha


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards