En dag i taget.....

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Mamma Xaramia - 12 mars 2010 16:31

fasiken så jobbigt det är när en låt biter sig fast sådär.


Egentligen inte min favorit i Melodifestivalen ,men bra är den.....tycker man blir uypprymd,sprallig och glad av den.....eller så är det bara vårkänslor   


Keep on walking!!


Av Mamma Xaramia - 12 mars 2010 06:14

Igår jobbade jag några timmar mellan 13-16 så de andra på jobbet kunde gå iväg på "kursen" eller vad det ska kallas...min mamma var gullig och kom och tog hand om Calle och mötte sedan Alfred vid bussen och tog med sig dem hem till sig en stund och stekte pannkakor till dem och även så det räckte till de stora killarna sen.


Idag blir det dagis för Calle,tror han saknat det,det är tråkigt att bara va hemma enligt honom.....han vill leka o busa med andra barn ju och mamma vill jobba   

    


Ikväll åker de stora till sin pappa så sambon och jag ska mysa och kolla på

 "På spåret" och ta ett glas vin,sen somnar man väl ha ha

Han har jobbat förmiddag och åker halv 5 liksom och jag har försökt pusslat och jobbat lite när det gått fast jag haft sjuka barn och de har (fast de är sjuka ) envisats med att vakna INNAN klockan ringer varje morgon liksom ....så ikväll lär man va rätt trött.


I helgen blir det mera jobb,min tur denna gång(han jobbade ju förra söndagen när jag var ledig ),sambon är ledig och jag jobbar 7-14 båda dagarna .


Sen blir det Melodifestival och mys    


Nu är det dags att få på alla kläder och gå till dagis,det snöar ute nu på morgonen ....igen liksom ?!


Våren kom nog av sig lite,lite tillfälligt bara

....men men ....snart är den här  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards