En dag i taget.....

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Mamma Xaramia - 10 mars 2010 13:54

Båda snorhostisarna vaknade innan 6 imorse fast vi skulle va hemma och kurera dem idag,kul kul liksom.....


Affe piggare men lite hosta kvar men imorrn blir det skolan för honom.Calle hostar,snorar och är allmänt hängig.....gnäll gnäll gnäll....och så korta pigga stunder och fort mellan skiftningarna i måendet går det med ......tjohej liksom!


Varit på jobbet några timmar för kurs/arbete eller vad sjutton det är.

 Personalvård kanske ?   

Alla har fått fylla i en enkät om arbetsplatsen och nu skulle det utvärderas och samtalas i grupp,intressant!


Sen ska jag iväg och jobba några timmar iväll när sambon slutat,köra varor!


Imorgon ska jag jobba några timmar så den andra gruppen kan göra samma sak.

Hade satt upp mig att jobba extra imorgon mellan 10-17 men eftersom Calle är hängig och inte kan va på dagis funkar det ju inte,men några timmar kan jag smita ifrån och jobba och min mamma passa honom.

Hon har ont i en arm så det är jobbigt att va barnvakt för länge då hon inte kan lyfta ju ....men en stund går nog bra,dessutom va det mellan 13-16 så de stora killarna hinner ju komma hem från skolan och kan hjälpa mormor om det behövs!


Idag är det kanonväder ute,takdropp och ingen snö på trottoarerna

 .....iiiiihhh VÅR!!  Härligt härligt!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards