En dag i taget.....

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Mamma Xaramia - 15 december 2010 18:06

idag har jag gjort det(känns det som !)I novellform.Och mailat till läraren  iiiihhh!.
Allt i novellen är inte sant och huvudpersonen i novellen är inte jag men ändå är många av dennes känslor och upplevelser nästan mina eller liknande mina.

En del ganska jobbiga känslor och erfarenheter fast i en lite annan story.

Mycket ändrat,borttaget och tillagt men ändå.....

Ändå var detta nåt som skulle skrivas för när jag väl började flöt det på bara och blev hela 8 dataskrivna sidor.


Sitter nu och våndas om det jag gjort känns bra eller dåligt ???


mest pirrigt tror jag  


Inget luciafirande här,Calle rymde till farmor med sin pappa några dar ju.....och har underhållit henne med munspel  hi hi hi

En himla bra sak med att va tillsammans med en blomsterhandlares son är att han kom hem fullastad med blommor....*lycklig*


Amarylllisar och orkidéer....inga julblommor då vi är känsliga för det tyvärr .

I år kör vi med tyg-julstjärnor och skippar hyacinterna helt.....amaryllisen får duga

Snorigt värre när de kom hem och idag är även Alfred sjuk,hostig och feber så det blev ingen utedag och simskoleavslutning för honom.




För övrigt oerhört GLAD idag,skrev VG på nationella provet i matte.....jippi jippi jippi,fy fan va bäst jag är!!  


Siktade på G men får förhoppningsvis ett VG i slutbetyg....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards