En dag i taget.....

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Mamma Xaramia - 25 oktober 2010 15:00

känner mig så nöjd i tillvaron just nu.


Visst finns en massa frågetecken och sånt som kunnat vara bättre,men varför fokusera på det.....vissa av sakerna kan jag ändå inte ändra på ,inte just nu i allafall.


Jag har en underbar sambo vid min sida,jättefina ungar,tak över huvudet,en galen hund och en mysig misse   


Jag har en dröm,ett mål....och en plan!


Idag försov vi oss,både Calle o jag snoriga.Jag känner mig bättre men han har varit tjurig sen han vaknade efter middagssovningen .....


Tog en promenad med Brorsan på förmiddagen,Calle låna ut en tennisboll till honom så de hade jättekul!


Sen plugga plugga plugga.Insåg att jag tagit mig vatten över huvudet i mitt pm i Svenska B,fick minska ner arbetet mycket och omformulera om frågeställningen för att det ska bli bra.


Suttit och kompletterat högskoleansökningarna ,kopierat betyg ochg grejat,allt klart att skicka in nu.Min mamma och mormor var hit en sväng och fikade lite.


Hade ev tänkt åka o möta sambon i stan o äta ute men Calle bara sov o sov o sov o sen vakna han tjurig,så det tar vi en annan dag   


Nu blir det mys i tv-soffan med tjocka strumpor,en kopp kaffe och snorCalle en stund.

Sen handla lite när sambon kommer hem.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards