En dag i taget.....

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Mamma Xaramia - 7 oktober 2010 14:30

timmar går,dagar går,svårigheter kommer och går....allt ska genomlevas,överlevas!


Mycket ska man se! Mycket ska man höra ! Mycket ska man göra!

Och mycket ska man stå ut med och uthärda!

Så är Livet helt enkelt.


När svårigheter uppstår kan man välja .

Finns många olika val,jag har nog gjort dem alla olika gånger och med olika resultat!


Det finns inga genvägar har jag lärt mig!

Jag MÅSTE igenom svårigheten oavsett hur den ser ut,för MIG finns inget annat val.......must face it!

Måste se den rakt i vitögat,uppmana styrkan inombords och ta mig igenom....visst jag kan skjuta bort den,förneka den eller låtsas som den inte finns....det resulterar i slutänden att jag ändå måste igenom....fast kanske på ett annat sätt än det som från början verkade mest självklart!


Ibland bryter man ihop mer eller mindre på vägen,ligger på botten ett tag....sen skrapar man ihop resterna av sig själv,reser sig och går stärkt upp.....och tänker


This too shall pass!  Never give up,never NEVER!!


Ge aldrig upp det du tror på längst in!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards