En dag i taget.....

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Mamma Xaramia - 5 september 2010 16:01

Fick sovmorgon idag,tack Älskling   


Förutom några avbrott med en katt som skulle ut ur sovrummet,som senare skulle ut o jaga råttor ,grannar som leker hela havet stormar när man ska försöka sova och en unge som ännu senare vaknade och har legat och småsparkat mig i sidan,lite molvärk i mage och rygg och en hostande sambo.....förutom det så har jag sovit bra tack....  


Sambon fortfarande hostig och sjukskriven.....har nu fått starkare hostmedicin så nu går han och svamlar härhemma och säger att han känner sig luddig i huvudet...hmmm...morfin is da shit!!


Har flyttat runt lite Tv-apparater härhemma ,städat,sorterat lite,Alfred har pysslat och övat på läsläxan.

Nu går det fort.....har hänt MASSOR bara senaste veckorna...



Fast jag måste få en önskan: kan inte skolan BYTA högläsningsbok för läsläxorna......detta är TREDJE gången jag tragglar med "Mini" och tvingas lyssna på att Mini sitter i en vas osv osv  

Själv läser jag Harry Potter på engelska och Anna Janssons nya "Drömmen förde dej vilse"

   


Calle och jag har varit till affären och Calle gick själv nästan hela vägen,riktigt duktig....fast antingen 5 meter före eller några meter efter....varför när man kan springa ???


Inte många sekunder den lille mannen är still överhuvudtaget ,men ibland så.....

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards