En dag i taget.....

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Mamma Xaramia - 30 juni 2010 18:44

             


som sammanfattar mitt/vårt liv just nu    ,

Iggle Piggle är Calles favvo

en bra bok jag precis läst ut

grillad halloumi

underbara luktärtor(väntar på att mina ska växa o börja blomma)


+ några andra härliga bilder.


När jag ser bilden på det häftiga trädet tänker jag på ordspråket " I stormen härdas eken"....nu var det en björk på just den här bilden, men skit samma,nog sjutton ser det ut som en stolt härdad kvinnogestalt....= JAG efter alla "stormar"


Lever inte min dröm ....inte riktigt....några drömmar måste man nog ha kvar .

Lite måste man ha att sträva efter och en del drömmar kommer förbli just drömmar.....men jag lever här och nu och försöker att ta vara på dagen,även de mindre bra dagarna....de är en del av livet med!


"Det är fan ingen som kommer hem till dig och knackar på för att erbjuda


ett bra liv. Det är dags att ta tag i saker!"ur boken 

Streetcoaching : så får du en spark i röven( en bok jag inte läst,bara läst OM!)

 

...så sant så sant

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards