En dag i taget.....

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Mamma Xaramia - 29 juni 2010 14:59

ocjh NÄ jag är INTE gravid!! så det så!

Jag bara älskar sill och annat salt när det är såhär varmt ...


Gegga med turkyogurt,lite majonäs,lök(gul idag),ishavsrom(eller röd caviar),dill,citronpeppar och klippt matjesill.....mums!!


ev räkor eller ägg i om man vill.Man tager vad man haver liksom...


Vaknade en kvart INNAN klockan ringde av en superpigg kille som kom in till mig och sa : Lella mamma !! (välling!)


Lite frukost och sen messa min mamma och frågade om hon kunde skjutsa oss till dagis /jobb och så kunde Alfred få va hos henne idag...Visst varför inte om hon ändå var vaken ?


Jobb jobb jobb


Handlat och sen hämtat minsta huliganen på dagis(cyklat på sambons cykel.....inte kul med korta ben och herrcykel med stång ,diskat och grejat,kört ut stora killarna i solen en stund,förberett middagen .


snart dags att vattna lite ute så inte allt torkar bort

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards