En dag i taget.....

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Mamma Xaramia - 3 juni 2010 14:50

känns lite bättre nu.....ledvärken lite bättre och magen med!


Varit en sväng med Alfred och Calle (och syrrans barn ) och mormor till Simbadet ,de tokarna badade.....!

 


Handlat lite,ringt några viktiga samtal....tagit tag i många lösa trådar...


ska koka lite potatis nu ,göra egen potatissallad sen.


Ikväll är det teater i Alfreds skola,ska bli jättekul!


Efter det kanske ett glas rött och en mysig kväll med sambon.....underbart väder idag ju   

Av Mamma Xaramia - 3 juni 2010 10:24

Hela jag håller på att pajja ihop känns det som.Ont överallt i kroppen i skov.

Lederna,ryggen,armbågar och nu även händerna och idag även kramper i magen.....utlösas pga stress.


Jag försöker att hantera stress,jag organiserar och planerar och fixar.

Med 4 barn krävs en del planering och organisation för att få ihop det men jag pusslar och grejjar och just den biten är jag BRA på  


Vill ha ordning och struktur,organiserat schema för alla ,med en bra grovplanering klarar man små haverier utan problem och då finns också utrymme för spontana aktiviteter.

  Tid med mina barn är det viktigaste för mig,det är källan till glädje!


........jag mediterar,använder spikmattan,motionerar och fokuserar positivt men jag har nu kommit till en punkt där stressen kommer mest utifrån,sån stress jag ej kan rå på....läge för förändring??


Jag är less,less,less,så JÄVLA less rent ut sagt.

Pga en massa olika faktorer så funkar det inte och jag bara orkar inte mer,jag orkar inte det som krävs längre.....jag har gett upp....jag vill inte ens försöka längre känns det som.....

Huvudvärk idag,jag som ALDRIG brukar ha just huvudvärk liksom???


Sover sååå himla dåligt på nätterna,oro oro oro......alldeles för mycket runtomkring hela tiden.....det blir aldrig bättre känns det som....


Idag tar jag steget mot en förändring!


Jag känner att jag gjort allt jag kan,jag gör det bästa jag kan,varje dag....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards