En dag i taget.....

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Mamma Xaramia - 13 maj 2010 11:41

Jobb 7-13,handlade,hem och åt lite och bytte om...hämtade Calle på dagis 14,sen cyklade vi ut på landet till mormor.Härligt med ny cykel ju .....och kanonväder!!

Bra med lite träning ju,ont i benen idag....

Sambon jobbade eftermiddag så det var ju bara Calle o jag hemma,inget annat att passa så vi blev kvar länge.

Han påtade i jorden;(lyckades rycka upp en tagetes hi hi)lekte med småbilar,fikade på lilla bordet och mest knallade omkring o bara njöt av att va ute.


Han är ju en riktig ute-unge,vill helst aldrig gå in ju.....


Vi hann träffa mormor Britt och morfar en liten stund.Med morfar kollade han in grannarnas hästar....jättespännande ju!

Sen vid halv 8 cyklade vi hemåt,jag fick prata med honom hela tiden så han inte skulle somna i cykelsadeln.....hemma,på med pyjamas och lite välling....somna direkt!


Vaknade tidigt i morse men somnade om så sambon o jag fick lite mysig sovmorgon....för en gångs skulle ...


Snart dax för jobb för mig,jobbar kväll 14-21.15,sambon o Calle får va hemma o ta det lugnt.

Imorgon blir det en tur till Uppsala på fm,har lite kuliga ärenden....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards