En dag i taget.....

Alla inlägg under mars 2010

Av Mamma Xaramia - 1 mars 2010 17:18


en favorit.Like,like,like

Calle o jag sitter o youtubar,han vill se Monstertruckar och jag lyssna på musik så vi turas om lite ha ha

Av Mamma Xaramia - 1 mars 2010 09:56

Jobb 7-14 igår,sambon o jag möttes i dörren.Han åkte till Uppsala och kollade innebandyderby mella Storvreta och Sirius medans jag och Calle myste och tog det lite lugnt på eftermiddagen.


Sen tog jag bussen ner till Uppsala jag med,Calle fick va hos Thilda .


Gick till en jättemysig grekisk restaurang,Tsatziki ,och åt .

Jättegott var det,så himla mysig miljö nere i källarvalven.....kan verkligen rekommendera !

      


Sen tog vi några öl på puben O´Learys innan det var dags att ta bussen hem igen.

Så skönt med en kväll bara vi två,märkvärdigare än så behöver det inte va,detta lever vi på länge....att få äta utan massa kladd och att få prata färdigt  med varann nån gång utan att ständigt bli avbruten....alla älskade ungar i all ära ....men ibland är det skönt med lite egen tid bara vi tillsammans med!


Tack för en härlig kväll Älskling  


och tack för barnvakten Syster Yster   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards