En dag i taget.....

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Mamma Xaramia - 7 mars 2010 07:06

I fredags jobbade jag 14-21.15,Calle va hemma med pappa som var ledig den dan. Vi kollade film på kvällen när jag kom hem .Bröllopsfotografen!

Stora killarna kom från sin pappa,Alfred fyllde 7 år den dan....stora killen nu ju!


Lördag ledig ,promenad i solen till affären .Passade på att dra tillbaka en stor kundvagn som stått i vårt bostadsområde hela veckan men jag har inte kunnat dra den OCH barnvagnen liksom.

Så hur nån kunnat dra med sig dn ända dit är en gåta för det har varit SÅ moddigt och jäkligt att ens dra barnvagnen och då har den ändå bra rejäla hjul,det har ju liksom inte en kundvagn...

    


Sen  handlade  vi och gick hem o födelsedagsfika lite hela familjen innan det var dags att knalla iväg och kolla på Isak som hade match.

De vann mot Storvreta med 7-2,Isak gjorde ett mål  


Efter lunch och middagssovning(för Calle) tog vi bussen till stan och badade hela eftermiddagen på Fyrishov....

Gud så kul vi hade,alla åkte vattenrutchkana tom Calle som åkte stora en gång med pappa....han bara skrattade o ville åka mer ....riktiga vattendjur man har   

 Lite mörbultade är vi idag och några blåmärken blev det nog men det kan det va värt....vid 17 släckte de ner hela Äventyrsbadet så det blev disco,coolt!!


Mäktig känsla att ha 4 grabbar.....ALLA gick med sambon liksom,så jag fick duscha o byta om helt ensam på damernas....kändes lite ovant ska jag säga !


Somnade trötta o nöjda efter 2a chansen till Melodifestivalen,Calle och Alfred somnade innan det,Calle redan på bussen hem lutad mot sambons.....jobbigt att bada !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards