En dag i taget.....

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Mamma Xaramia - 3 mars 2010 19:00

jobbat 7-14 både igår och idag,var kvar en stund extra båda dagarna  då det kört ihop sig lite och mig gjorde det inget.

Hämtar ju inte Calle förrän 14 iallafall då han ju sover på dagis tills dess.

Härligt att pulsa i snömodd,i går morse var det värre än vanligt tror jag,plogat på vägarna men inte trottoarerna och inte inne på dagisgården....kul kul!!


Idag var det lite bättre men långtifrån bra.

  


Tur man har en bra bok i öronen så promenaderna går an,Calle verkar inte bry sig vare sig om det regnar eller är kallt,han ÄLSKAR sin vagn(som ju är vändbar,tack o lov när det är 20 minus!) och han ÄLSKAR dagis ..!

Han verkligen springer in där på morgonen och börjar leka,kul att se och en skön känsla att bära med sig resten av dan på jobbet .



Igår var sambon på kurs så han jobbade dagtid,ikväll jobbar han eftermiddag så bara jag ochh Lilla Bus hemma .Vi tvättar och ska städa lite ....om vi orkar!


Flera borta på jobbet,semestrar och sjukdom----


I morgon jobbar jag 10-18 istället för 14-21.15 och det passar ju mig bättre då sambon ju jobbar eftrmiddag.

Vi har lejt barnvakt några timmar då jag ju inte hinner hämta på dagis när jag jobbar till 18(ska va i spelet o stänga där så jag kan verkligen inte smita tidigare heller ) .

Hade ju fixat barnvakt typ hela kvällen då jag ju skulle jobbar kväll men nu löste det sig ganska smidigt ändå ju.....


Och ikväll blir det film....najs!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards