En dag i taget.....

Alla inlägg under februari 2010

Av Mamma Xaramia - 1 februari 2010 12:02

bestod av jobb för mig och ledigt för sambon o Calle.

Lördag 7-14 och söndag 14-21.15


På lördagen var vi alla trötta så vi sov sen middag allihop,jag somnade på spikmattan när jag lyssnade på bok i mobilen och sambon och Calle somnade i soffan framför Tv:n en stund.

Vi var alla trötta efter denna veckan,en stor omställning för alla ju att sambon numera jobbar,lite längre dagar för Calle på dagis vissa dar och mer hämtningar/lämningar och annan planering för mig men det funkade över förväntan.


Denna veckan jobbar sambon eftermiddag,ovant,konstigt och annorlunda .

Tisdag går han dock dagtid då han skulle på kurs o lära sig nåt....


Det brukar ju va jag som är borta på kvällarna....

För Calle blir det dagis bara 2 dar denna vecka,tisdag 6.45-14 och onsdag 6.45-14

Idag är jag ledig och på torsdag skulle jag jobbat kväll men har bytt bort det då det funkar dåligt när sambon med jobbar kväll ju.

På fredag jobbar jag kväll men då är sambon ledig.....


På onsdag är det möte på jobbet kl 19 men då har min snälla Syster Yster lovat att ta "barnvakten" eftersom Calle troligen somnat och hon då bara kan lyssna i den....vi bor ju vägg i vägg med varann.


Ett evigt pusslande men det blir nog bra när vi vant oss,det KÄNNS bra iallafall...  


Nu ska jag passa på att diska lite,lyssna på lite bok medans Calle sover,sen ska vi handla och dammsuga och torka golv om vi orkar....



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards