En dag i taget.....

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Mamma Xaramia - 16 februari 2010 16:28

Äldste sonen kom hit igårkväll en stund,är ju "pappavecka" men han skulle hämta nåt.


Ser lite hängig ut o är blek ,konstaterar att han har feber och han blir kvar här och är hemma från skolan idag.


Jag o Calle gick iväg strax efter 6 till dagis.

Jobba o jobba o jobba,plötsligt ringer telefonen på direktnumret men jag kunde inte ta det,va i kassan.

Sen kommer en tjej springandes ,byter av mig i kassan o säger att det är min sambo och att det är viktigt.


Stora sonen har fallit ihop o svimmat hemma....liksom ??

Sambon har haft kontakt med akuten och de tycker vi ska avvakta.

Eftersom sambon ska iväg o jobba eftermiddag och sonen bör hållas under uppsikt går jag hem tidigare....läskigt som sjutton ju!


Väl hemma har sonen piggnat till,fått i sig Ipren och saft men har ont i nacken.

Kombinationen äta dåligt,inte dricka,växa mycket på längden och feber va ingen bra kombination liksom....:(


Nu sover han sen en stund tillbaka,hoppas han kryar på sig snart!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards