En dag i taget.....

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Mamma Xaramia - 28 januari 2010 09:06

Calle bättre i magen idag.....tror jag ,än så länge bara EN bajsblöja och inget bajjande i natt ....skönt! Men vi får väl se.....dan har ju bara börjat


Men lite småsnorig,gnällig,dregglar och är trött,han har somnat nu och sover middag liksom...hm...knäpp tid ju,får se hur den här dan blir!


Fixade mexicanasoppa med tacokryddad köttfärs i igår av det som fanns i skåpen,hur gott som helst mums!

Var tvungen att gå till affären senare när sambon kommit hem ändå,var slut på både det ena och det andra.....i nån decimeter moddig nysnö,inte plogat på trottoarerna,härligt träningspass  


Alla killarna otroligt duktiga och hjälpsamma hemma denna veckan när sambon börjat jobba *stolt*


De vet att vi kämpar på och försöker få allt att flyta och de drar sin del till stacken så att säga.

Calle o jag kollade i fönstret igår när pappa kom med bussen,jättespännande ju !!


nej nu ska jag röja undan lite och sen lägga mig på spikmattan en stund och fylla på lite energi så man orkar hela dan .....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards