En dag i taget.....

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Mamma Xaramia - 17 januari 2010 15:38

jobbat  både lördag och söndag 7-14,tidiga mornar kan ju va lite halvjobbiga om man dricker lite vin kvällen innan ...men men...ingen större fara.


Ica-kortet fyller 20 år så igår var det jippo i butiken med tårta , kaffe ,ballonger och tipspromenad.


Sambons stora son,Max (snart 17) har varit här i helgen,så Calle har haft jättekul med nån som spelat innebandy med honom och lekt.

Igår var det Knut,vi hade tänkt gå upp till torget och titta på alla utklädda knutgubbar men vi orkade inte......efter ett varmt bad så var iallafall jag helt slut.

De andra övervägde om de skulle gå o kolla lite,traditionen är ju lite speciell och finns inte i Kumla där Max bor.

Men alla var trötta så bestämde vi oss för att kolla film istället,blev en gammal Bond-film.....vi kikade lite på knutgubbarna när de kom till Folkan från sovrumsfönstret.....lyckades dock somna trots hög musik och lite stök ute....men men det är bara Knut en gång på året så jag hoppas alla hade kul som var ute igår.


Behöver jag säga att det var VÄLDIGT lugnt på jobbet första timmarna i morse?   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards