En dag i taget.....

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Mamma Xaramia - 12 december 2009 17:46

så skulle man gå på pub helt plötsligt då.....tydligen ha ha


Kul kul med såna spontana infall från vänner,snabbt som attan blev det bestämt och barnvakt har vi ju i huset,stora killarna har lovat att passa de små när de sover.

Går ingenstans innan de somnat och vi ska bara över gatan och har mobiler med oss,kan va hemma på 2 minuter.Har dessutom systern hemma vägg i vägg,kan va kul o komma ut o träffa lite folk o snacka lite skit he he


Blir hyfsat lugnt då jag ju jobbar imorgon...


måste fixa lite nu ....hejjå

Av Mamma Xaramia - 12 december 2009 14:19

...egentligen ledig idag,erbjöd mig jobba extra 15-21.15

I slutänden bidde det så att jag jobbade 7-14 istället,eftar många ombestämningar ha ha .

Lika glad för det är jag då jag kunde smita lite tidigare o se Isaks match ändå,de vann med 12-6 .Bra match,dock fick sonen sitta 2 min utvisad....lite tuffa tag ibland   Men han är SÅ duktig,spelar center och vinner f-n alla tekningar....bra Isak!!


Ikväll blir det Robinson (hade jag ju missat om jag jobbat )nästan det enda jag brukar följa på Tv,annars kollar jag sällan på tv överhuvudtaget.


Tycker både Erik och Calle var jättebra i Idolfinalen,Calle är den som utvecklats mest under resan till final men Erik har klart bästa rösten....men Calle har klart coolaste namnet   

Tänk att man har 2 barn med samma namn som de i Idol,Eddie och Calle ha ha

Klart coolt ju !


Läste en blogg ,en tjej som va rätt irriterad att nån annan skrev lika i sin blogg.Tänk jag förstår henne !! ....suck!

Tråkigt liv man måste ha då.

Samma ämnen ibland men fruktansvärd stavning,betyg i svenska saknas nog helt ??


Orkar inte ens bli irriterad,tar det som cred istället  


Mucka med nån annan istället eller skaffa ett liv,du är SÅ patetisk....undras när Luftslottet sprängs????



lTänkte lägga låten "Higher" med Erik...men nääää,lägger in en gammal goding istället

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards