En dag i taget.....

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Mamma Xaramia - 23 september 2009 18:00


  

jobba den här tiden på onsdagar,VARJE onsdag....men idag blev det inte så pga ändringar i schemat.

Jag fick ledigt idag och jobbar fredag kväll istället och det var skönt eftersom jag var himla trött,så en ledig dag behövdes.


Lite orättvist är det att ALLA andra i familjen är lediga imorgon,inget dagis o ingen skola men jag jobbar och börjar redan 7....nåja jag jobbar bara några timmar så det ska man väl stå ut ha ha !


På förmiddagen tog vi en långpromenad,stannade o fikade på Hembageriet.Tänk att man fortfarande kunde sitta ute....helt underbart ju Glad


Ätit god middag ,potatismos med sting av jordärtskocka(gäller att kamouflera såna nyheter så vissa äter he he ) och kycklinggryta.Calle har äntligen börjat få tillbaks aptiten lite.

 

   

Av Mamma Xaramia - 23 september 2009 13:05

jag älskar ju såna filmer,har sett alla Beck och alla Wallander.

Gillar även den norska deckaren Varg Veum,Morden i Midsomer funkar bra de med....och Johan Falk.

 


Älskar att kolla på film och att läsa/lyssna på böcker.


Några favoritförfattare:


Marie Hermansson,Helene Tursten,Karin Alfredsson

Paulo Coelho,Elsie Johansson.


Gillar även våra svenska deckardrottningar : Anna Jansson,Marie Jungstedt,Camilla Läckberg ,tror jag läst allt av demGlad


Roslund och Hellström skriver bra med,håller just nu på med "Tre sekunder",inte riktigt slut än men den är kanonbra!

 


Av Mamma Xaramia - 23 september 2009 12:50



blir det att lyssna på en låt som det är bra drag i,man sjunger med och blir glad och så....sen när man lyssnar på texten är den egentligen inte alls så himla positiv....hm....mysko känsla.

Men men jag bara ÄLSKAR denna låt,blir så himla glad av den....fast den stämmer inte så bra,jag har fått rätt bra ordning på mitt liv ,ett steg i tagetSkrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards