En dag i taget.....

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Mamma Xaramia - 11 augusti 2009 19:31

hostat hela natten,nästan så jag kräktes,inte kul alls.....känt ett par dar att nåt varit på G,började tappa rösten o rossla lite redan i fredags eller lördags,sen när vi gick hem från Eldfesten i söndags hade jag SÅ jäkla ont i halsen så jag knappt kunde svälja.Försökte kurera mig lite och jobbade måndagen fast det var tungt ......varit hemma idag då jag även haft feber och knappt nån röst alls....hoppas bara ungarna klarar sig och slipper detta!

Som tur är så har det varit lite svalare väder idag,inte kul att va sjuk och ha feber i hettan som varit.


Tagit det lugnt hemma hela dan,vilat så mycket jag kunnat,lyssnat på ljudbok,letat katter på Blocket,då vi letar ny kattkompis till vår Roffe.

Han känner sig nog lite ensam efter att Doris flyttat och Wilma sen blev överkörd 


Idag fyller min lillebror år så jag skickade en blomma med bud som överraskning och jag vet att han blev glad  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards