En dag i taget.....

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Mamma Xaramia - 23 juli 2009 17:07

i allafall i hela 3 dar blir det,3 dar i sträck,enda gången i sommar som det är så på mitt schema så det ska bli SÅ skönt!:)


Ont i ryggen + nackspärr förra veckan,var tvungen att va hemma en dag då jag inte kom ur sängen,sen var jag ledig och bytte bort ett arbetspass.....inte riktigt bra än tyvärr men det funkar att jobba och det går helt klart åt rätt håll.Problemet sista dagarna (när jag jobbat) har varit att jag sover illa som sjutton,vaknar vid 3-4 pga smärtorna så idag fick jag mer Citodon av min snälla pappa som han fått utskrivet för nåt liknande....

Ont i ryggen o leder är INTE kul....men man kan ju liksom inte gräva ner sig för det,bara att försöka bita ihop,träna ryggen o inte gnälla alltför mycket ju.....


I morgon blir det storhandling,tomt i alla skåp härhemma just nu,får min första lön för första gången på hur länge som helst ju,efter graviditet,föräldrapenning och sjukskrivning....skönt med några kronor extra !


Sen kommer stora barnen från sin pappa så det blir fullt hus här.

Har inga direkta planer men nåt hittar vi väl på....kanske åker vi och metar nån mer dag,det var ju hur kul som helst,alla barnen fick fisk ju ....


Av Mamma Xaramia - 23 juli 2009 16:58

vår hyresvärd ändrade ju så tv:n går på Telias digital-Tv,vi hade inget val utan fick hämta ut en "box".....grejen är att vi har 2 uttag....dvs förut kunde vi kolla på 2 olika tv-program,stora killarna har en Tv i sitt rum...men nu har vi en box så då kan vi inte kolla på olika program...bra va ha ha ha ??!


Höja hyrorna går bra men se till såna här småsaker är de usla på våra hyresvärdar....blä!!Högre hyra men sämre utbud liksom....


Som tur är finns ju andra lösningar ,så vi får väl skaffa en box till....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards