En dag i taget.....

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Mamma Xaramia - 16 juni 2009 19:35

eller ledig och ledig,hoppade in och jobbade lite extra ett par timmar på kvällen,men de räknas knappt ju;)


Ont som sjutton i hela kroppen efter att jag ramlade igår,inte kul alls,har ju redan problem med ryggen :(

Men men bara att bita ihop,lite smärta får man väl stå ut med....har ju haft betydligt ondare än såhär.För ett år sen gick jag på kryckor pga foglossningen i väntan på Calle så jämfört med det (och en del annat!) är detta inget alls att klaga om.



Första dan på länge med sol....ÄNTLIGEN!!

Idag har barnen varit ute nästan hela dan,så skönt att slippa regnet.

Småttingarna sover efter badning,de stora har en kompis här som ska sova kvar,de kollar på film just nu.

Sambon och jag ska ta en cykeltur strax och sen kolla lite film vi med tror jag



Av Mamma Xaramia - 16 juni 2009 15:07

numera då Calle inte alls vill ha färdig barnmat längre.Lillkatten,som heter Doris äter gärna :)


Calle har ju aldrig varit särskilt förtjust i färdig barnmat men det har ju ändå varit bekvämt att ibland kunna värma en burk åt honom när vi äter nåt som inte passar...... men nu tvärvägrar han.

Han ska såklart ha samma mat som vi andra och lika bra är väl det egentligen.Burkarna vi har kvar i kylen får Doris äta upp.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards