En dag i taget.....

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Mamma Xaramia - 14 juni 2009 19:14

blir det strax här med stora killarna.De små sover så skönt redan.

Alla har varit trötta och sega idag,gått som i dvala ju.....tur att det finns Tv ,filmer och datorer såna här dagar.

Imorgon är det jobbdags för mig,ska lära mig "spelet" på jobbet,dvs vår spelhörna på Ica så jag kan hoppa in där i sommar vid behov.

Spännande med nåt nytt ju !!


Alfred ska på utflykt med "Femmis",till Barnens Bruk i Lövstabruk.

Hoppas vädret är bättre imorgon :)



Av Mamma Xaramia - 14 juni 2009 14:07

idag,känns som man aldrig vaknar fast jag druckit en massa kaffe.

Tror jag sov "för länge" i morse helt enkelt,blir helt seg i huvudet då,inte bra alls!!

Sambons tur att gå upp med Calle så jag fick sovmorgon och sov och sov och sov......känns nästan som jag sover fortfarande .

Hade varit bättre om jag gått upp tidigare kanske ?


Lite trött och småförkyld och bara regn ute,det gör väl sitt till antar jag...


Har städat två av barnens garderober,rensat ur sånt som är urvuxet och sorterat ordentligt.

Tagit reda på all tvätt från igår och ätit jättegod lunch som sambon fixat,spagetti och köttfärssås.

Om det bara slutar regna liiite blir det nog en promenad,lite frisk luft måste man ju ha...


Isak lite hängig så han vilar en stund,Affe kollar på film,Calle sover middag och Eddie slötittar på TV,sambon vilar en stund och jag har precis läst ut en bok och druckit kaffe.....

Denna vecka har jag läst ut "I en annan del av Bromma " av Martina Haag och "En liten hattaffär på hörnet" kommer ej ihåg författaren just nu,men bra var de båda två :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards