En dag i taget.....

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Mamma Xaramia - 16 maj 2009 16:04

denna veckan har det varit fullt upp med möten o sånt.Var på info-möte i skolan angående 6-åringen som ska börja 6-årsverksamhet i höst....


Var även på möte angående äldste sonen som utredits för sina svårigheter i skolan.Efter en massa tester och utredninger har man kommit fram till att han har en bokstavsdiagnos,men han är inte den akiva utåtagerande typen utan helt tvärtom.Han saknar motor,har svårt att komma igång,sitter och dagdrömmer och får inget gjort.....


Igår var hela huset fullt,vi gick från att vara 3 till att vara 8 st på bara nån timme ;)

  . hela denna veckan har vi varit bara vi 3,jag sambon och Calle.......

sen dök mina 3 killar upp från sin pappa (de bor varannan vecka)och sambon hämrtade sin son vid tåget.Dessutom ringde min äldste son från en kompis och frågade om denne kunde sova här

Sonen har haft svårt med kompisrelationer och jag vill verkligen uppmuntra honom att vara med denna kompis som är en BRA kille och sonen har knappt aldrig haft nån sovit kvar här......så självklart fick han sova här ,om de själva ville liksom....

men som sagt,från 3 st till 8.....på bara en liten stund då...


en otålig 9 månaders(vill gå men kan inte,skitsur över det)
en JÄTTEhärligt trotsig 6-åring
en kaxig prepubertal snart 12-åring
en hormonstinn 14-åring som precis fått ADD-diagnos + "lillgammal" kompis ikväll
en hormonstinn 16 åring som inte varit här på länge och som tycker han är vuxen)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards